هر روز ۸ مدرسه در کشور احداث می‌شود رازداری؛ حق بیمار و مسوولیت مراکز درمانی ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد ری چه بود؟ (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهمیه ارز مسافران حج ۱۴۰۳ چقدر است؟ از دستگیری سارق ۴۲ فقره قطعات خودرو تا کشف ۱۴ هزار قرص غیرمجاز در مشهد خسارت ۱۱ میلیارد ریالی شکارچیان غیر مجاز به محیط زیست درگز تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد دستگیری جوان مأمورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد مزایا و معایب جراحی‌های چاقی | مهم‌ترین عوارض جراحی‌های چاقی کدام‌اند؟ فواید تغذیه در طول درمان سرطان ۵ راهکار ورزشی که موجب کاهش علائم افسردگی می‌شود سایز دور کمر چه ارتباطی با حمله قلبی یا سکته دارد؟ بعضی‌ها لورفته اش را دوست دارند! به خاطر کبدتان ماهی بخورید واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان، ۲۴ مصدوم و فوتی برجای گذاشت (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۵ ماده غذایی که هرگز نباید دوباره گرم کرد بیماران کلیوی مصرف لبنیات را کنترل کنند مواد غذایی که اثری مشابه دارو‌های لاغری دارد فقر آهن بیشتر زنان را تهدید می‌کند | با این مواد غذایی آهن بدن را تامین کنید
سرخط خبرها

اولین جلسه دادگاه متهمان حادثه متروپل برگزار شد| ۲۱ متهم پای میز محاکمه

  • کد خبر: ۱۱۹۶۶۶
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸
اولین جلسه دادگاه متهمان حادثه متروپل برگزار شد| ۲۱ متهم پای میز محاکمه
رئیس کل دادگستری استان خوزستان جزئیات نخستین جلسه دادگاه متهمان حادثه متروپل که صبح امروز برگزار شد را نیز تشریح کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی دهقانی درباره جزئیات اولین جلسه دادگاه متروپل گفت: امروز اولین جلسه رسیدگی به پرونده حادثه متروپل با حضور اولیای دم متوفیان و متهمان پرونده برگزار شد. در این جلسه اظهارات ۲۲ نفر از اولیای دم متوفیان استماع شد و برخی از وکلای آنان نیز اظهارات خود را بیان کردند.

وی گفت: بعضاً متوفیان اعضای یک خانواده بوده‌اند که یک نفر به نمایندگی از اولیای دم در جلسه دادگاه حاضر شد.

رئیس کل دادگستری خوزستان تصریح کرد: قبل از استماع اظهارات شکات کیفرخواست توسط نماینده دادستان قرائت شد.

وی در مورد تعداد متهمان این پرونده نیز گفت: متهمان این حادثه ۲۱ نفر هستند که همه آن‌ها در دادگاه حاضر شدند که همگی بازداشت هستند و از  زندان به جلسه دادگاه اعزام شده‌اند.

دهقانی افزود: در این جلسه اظهارات قریب به اتفاق شکات شنیده شد و جلسه بعدی که فردا برگزار می‌شود به دفاعیات متهمان اختصاص دارد.

وی در مورد روند پرداخت دیه متوفیان این حادثه نیز گفت: قرار است این روند در دادگاه تعیین شود، اما با توجه به اینکه دیه تعدادی از متوفیان از اموال مالک اصلی (متوفی) پرداخت شده است در صدور حکم نسبت به آنان اظهار نظری برای دریافت دیه صورت نخواهد گرفت و فقط جنبه عمومی جرم بررسی می‌شود.

گفتنی است؛ ریزش ساختمان متروپل دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ در آبادان به وقوع پیوست که در این حادثه ۴۳ نفر از هموطنان‌مان جان خود را از دست دادند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->